Sunday, March 6, 2011

The IRGC threatens another coup if the parliament election doesn't go their way.

Here it is. take my word for it, I'll translate it for you when back from business-trip.

2 comments:

Anonymous said...

I actually agree with you on this. He should be removed from his position.

pen Name

Anonymous said...

بسم الله الرحمن الرحیم

"یا أیها الذین آمنوا اتقوا الله ولتنظر نفس ما قدمت لغدٍ واتقوا الله إن الله خبیر بما تعملون"

شور و شوقی که در این ایام در کشورهای اسلامی منطقه به چشم می‌خورد و آزادی‌خواهی و عدالت‎طلبی مردمی که در این ممالک پس از رهایی از یوغ استعمار و بر خلاف آموزه‌های اسلامی در بند حکومت‌های جائر و مستبد گرفتار آمده بودند، یادآور خاطرات روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و مردم کشورمان این رویدادها را آشنا با خود می‌یابند. به یقین تجربه‌های ملت بزرگوار ایران در طی بیش از سی سال جمهوری اسلامی، می‌تواند دستمایه‌ای قوی جهت درس‌آموزی برای این حرکت‎های مردمی باشد.

ولی آنچه باعث نگرانی است، رفتارهایی است که موجب تشویه سیمای نورانی تعالیم متعالی اسلام در پیش دیگران و ابهام‌آفرینی در اسوه بودن آن می‌گردد. بسی مایه تأسف و تأثر است که رفتارهایی که از جانب برخی به نام دفاع از اسلام و حکومت اسلامی انجام می‌شود، اعمالی بر خلاف شرع، قانون، اخلاق و کرامت انسانی است و روح عدالت‌طلبی، حق‌جویی و آزادی‌خواهی هر نظام مبتنی بر تعالیم اسلامی را تهدید می‌نماید.

بر اساس هیچ یک از ضوابط شرعی، توهین و افترا به هیچ فرد و گروهی حتی در صورت اثبات جرم وی در محکمه عادله، جایز نمی‌باشد، حال آن که در شرایط امروز کشور، ناظر و شاهد تبدیل آن به روندی عادی و فراگیر هستیم و هر شخص مسؤول و غیرمسؤولی به خود این اجازه را می‌دهد که بی‌پروا به هر فرد و گروهی که خواست اهانت کرده و یا بدون این که جرم وی در دادگاه صالحه ثابت شده و مجازات آن تعیین گردیده باشد، وی را متهم کرده و پیشاپیش حکم آن را نیز صادر نماید و خود را از عواقب آن در امان می‌بیند. بی‌شک این بلیه آتشی است که اگر محدود و خاموش نگردد، دامنگیر خرد و کلان شده و نه تنها اعتماد مردم به نظام را دچار تزلزل می‌نماید که آشفتگی و هرج و مرج اجتماعی را سبب می‎گردد و چشم‌اندازی تیره و تار در پیش رو به تصویر می‎کشد و چه بسا که موجب سخط الهی و نزول بلا گردد. إن السمع والبصر والفؤاد کل اولئک کان عنه مسؤولاً.

امید است که مسؤولان محترم و آحاد ملت شریف ایران با یادآوری ارزشهای گرانقدر اسلامی و با سرلوحه قرار دادن اجرای عدالت همراه با رأفت و رحمت و التزام به قانون و توجه به حقوق شرعی و قانونی افراد، جهت رفع کدورت‌ها بکوشند و دوستان قدیم از در آشتی درآیند و سوابق مجاهدت‌ها و نیک‌خواهی‌ها از یاد نرود و عرصه کشور جولانگاه فرصت‌طلبان داخلی و خارجی نگردد.

والسلام علیکم و رحمة الله

عبدالکریم موسوی اردبیلی