Monday, June 15, 2009

For Pen Name: Ahmadinejad supporters and some of their actions









This is a picture of the rally today! (violence started at 6 pm ...)





11 comments:

Anonymous said...

naj:

I emphatically oppose the demonstrators. They rioted because they lost the elections - which was fair. And their leasders sent them to street - just like Mudjahedeen and others - to create incidents.

I have no sympathy for these fools that are being used by others. They were out there looking for trouble, and by God, they got it.

I ask you again - where are the rest of those 25 million who voted for Mousavi?

You will not bring down God's government by these tactics.

You will not destroy a duely created and legally organized government by your lies.

This is the Islamic Republic of Iran, not Ukraine.

By helping to cast doubt on the legitimacy of your country's elected government you are helping the propoganda machine of Israel for US war on Iran.

Shame, shame, shame.

pen Name

Naj said...

Pen name, until you ANSWER my questions, you have no right to ask any! I will filter your facsist CRAP!

nunya said...

Did you see the
Pepe Escobar clip?

pen name,

4 hours to hand count that many votes?

shame shame shame

Anonymous said...

I have answered your question - and I am not answerable for other people's deeds - only my own.

Why were Mousavi supporters burning city buses or private cars?

Why were they looking for police to attack?

Why were they going around with benzine and set fire to building and garbage dumps?

Was it not just to create the impression of chaos and unrest?

This fitna, like a snake, must be crushed.

Thank God for the Unknown Soldiers of Vali-y-e Asr.

You want to steal the elections that you could not win at the ballot box.

You are discarding the votes of the millions who have no cell phone, no internet access, no cars, and sleep on ziloo because you want exactly what?

Look into your own divided heart and soul and find the fault.

cho she-ni-di sokhan-e ahl-e del magoo ke khatast...

With Trust in God

pen Name

David said...

These pictures remind me so much of the 1960's when a great many peaceful African American civil rights demonstrators were beaten by White police officers, and some were also killed. It was a long and difficult struggle for African Americans to achieve equal rights under the law. I wish the same success for Iranians!

Anonymous said...

Hi!
I was wondering if you know anything on todays gathering in Tehran, when and where is it gonna take place? Im trying to inform some of my friends since they cannot get any news in Iran.

Anonymous said...

Hi!
I was wondering if u could give some info about peoples gatherings today in Tehran. I need to inform some of my friends in Iran. They have no access to information and mussavis site is filtered. whats mussavis website?

Anonymous said...

Western Misconceptions Meet Iranian Reality
June 15, 2009

By George Friedman

http://www.stratfor.com/weekly/20090615_western_misconceptions_meet_iranian_reality

jmsjoin said...

Unbelievable! My prayers are with the protesters. This may be 1979 all over again. It is in the betrayed people's hands!

Anonymous said...

، تعدادی موتور سوار که چوب و چماق در دست داشتند به سمت آنها حمله کردند که این امر ، درگیری مردم با آنان را در پی داشت.

در این میان ، نیروی انتظامی که از ابتدای راهپیمایی حامیان میرحسین ، با آرامش ، نظاره گر بوده و کنترل کلی اوضاع را در دست دارد ، وارد عمل شد و مهاجمان را بازداشت کرد.

این اقدام ، مورد تحسین حاضران در میدان ونک قرار گرفت.

به نظر می رسد راهبرد حفظ آرامش، مورد وفاق همه گروه ها قرار گرفته

Anonymous said...

:

«بسم الله الرحمن الرحیم

درود برملت بیدار و هشیار ما که با حضور پرشور و کم‌نظیر خود در انتخابات، حماسه‌ای به یادماندنی آفریدند و جهانیان را در شگفتی فرو بردند.

اینجانب به فرد فرد شما عزیزان که در داخل و خارج با شرکت خود در انتخابات روح تازه‌ای در کالبد انقلاب دمیدید و نشان دادید همگی به کشورتان و به نظام جمهوری اسلامی وفادارید تبریک می‌گویم و سعادت و سربلندی شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

امیدوارم برگ‌زرین این پیروزی در آتش اختلافات نسوزد و همگی سعی کنیم با حفظ آرامش از طرق قانونی به تمام نگرانی‌ها پایان دهیم و فراموش نکنیم که در اختلافات فراگیر هیچ برنده‌ای وجود ندارد و همه مردم و کشور و نظام زیان می‌بینند.

فراموش نکنیم که قرآن مجید اختلاف را هم ردیف صاعقه‌های آتشبار آسمانی و زلزله‌های ویرانگر زمینی می‌شمرد و در جای دیگر آن را همردیف شرکت و کفر می‌داند.

انتظار می‌رود شورای محترم نگهبان همان گونه که وظیفه قانونی آنها ایجاب می‌کند و رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید نهادند به دقت و شجاعت و بی‌نظری کامل به شکایات کاندیداهای محترم رسیدگی کرده، پاسخ قانع کننده‌ای به مردم بدهند.

همه ملت عزیز ما یقین دارند که منافقان کوردل و فرصت طلب در آشفته بازار اختلافات فعال می‌شود و با تخریب اموال مردم و به آتش کشیدن آنها چهره ملت مهربان و صلح طلب و پاکدل ما را در جهان به زشتی رقم می‌زنند. سعی کنید صفوف خود را از آنها جدا سازید.

برادران و خواهران عزیز! در اخبار خارجی آمده بود که حوادث تلخ اخیر کشور ما در صدر تمام اخبار جهان قرار گرفته است و مفهوم آن این است که دوستان ما که در منطقه و جهان بسیار زیادند احساس نگرانی می‌کنند و دشمنان ما هم که کم نیستند مراقب فرصتی هستند تا ضربه‌های خود را وارد سازند، شما فکر کنید در این شرایط چه وظیفه‌ای داریم.

رای دهندگان محترم! آنها که به اختلاف دامن می‌زنند از هرگروه باشند تنها راه را برای سیطره دشمنان صاف می‌کنند.

مطمئن باشید اگر خدای نکرده کشور و انقلاب ما آسیب ببیند تمام منطه آسیب خواهد دید و دچار دگرگونی خواهد شد و این مسئولیت ما را سنگین‌تر می کند.

عزیزان! ما صدها هزار شهید و جانباز برای به ثمر رسیدن انقلاب داده‌ایم. مطمئن باشید امروز ارواح آنها و روح مقدس امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ناراحت است. خدا نیاورد روزی را که براثر غلبه احساسات بر عقلانیت، ارزش تمام آن خونها به خطر بیفتد.

رای دهندگان محترم مخصوصا شما ای جوان عزیز! من به همه شما احترام می‌گذارم. بیایید از طریق مذاکره اختلافات را برطرف سازیم. همه به هم احترام بگذاریم، سخنان رکیک به یکدیگر نگوییم و اخوت اسلامی را زنده کنیم.

عقلای قوم در این لحظات، وظیفه سنگینی دارند؛ باید با حفظ آرامش، یکدیگر را دعوت به مذاکره کنند و دست در دست هم بگذارند و سرانجام دولتی با استفاده از تمام ظرفیت‌های مدیریت همه جناح‌های وفادار به انقلاب تشکیل دهند تا ایرانی آبادتر و سربلندتر از گذشته بسازیم و نامهربانی‌ها به مهربانی تبدیل گردد و دشمنان ناکام شوند و دوستان امیدوار. ان شاالله
26/3/1388
ناصر مکارم شیرازی